“När Du beställer tid för behandling så gör vi ett muntlig avtal. Du(köparen) förbinder dig att komma till oss vid en i förväg överenskommen tid och köpa en behandling.
Jag(säljaren) förbinder mig att reservera denna tid för Dig och inte sälja den till någon annan.
Så länge Du inte avbeställer tiden(senast 24 timmar innan) så kan jag inte sälja den till någon annan.
Därför är du betalningsskyldig.
Du skulle inte heller acceptera att tvingas vistas på din arbetsplats utan att din arbetsgivare betalar lön till dig.
Som egen företagare är min lön en del av omsättningen, dvs pengar som kommer in i företaget när jag säljer en behandling eller en vara.
Med respekt för DIN tid!”
Varma hälsningar-
Kicki
På Nagelstudion har vi en åldersgräns på 18 år. Vissa behandlingar kan göras från det att du är 16år. Dessa ska då var godkända via vårdnadshavare vid bokning och godkännandet ska göras på plats i salongen!
Vid bokning så godkänner du att du måste av-/omboka din tid senast 24h innan. Dessa sker via telefon eller bokadirekt, ej via sms, mail, Facebook el Instagram. Ej heller via våra privata sociala medier/privata telefoner! Om behandlingen är på en måndag och du ej bokat online ska av-/ombokning ske senast fredag 13.00 och endast via telefonsamtal. Sker av-/ombokningen senare så blir du som kund debiterad den faktiska kostnaden.
Sen ankomst/Sjuk?
Om du som kund kommer 10 minuter(eller mer) sen så kommer vi antingen att göra en enklare behandling(tex naturella naglar istf design. Ej byta behandling helt!) eller tiden bokas om. Du som kund får betala för utebliven tid - 100% av vad den behandlingens totala pris. Är du sjuk och du av-/ombokar din tid samma dag? Ja då ombokas tiden max 2v fram och den tiden är EJ ombokningsbar - då debitaras 100% av den faktiska kostnaden.
Ja då måste även ändring av bokad tid ske enligt 24h-regeln. Tänk på att det du bokar - är det du får!